Mån-Tor: 08:00-17:00
Fredagar: 08:00-16:30
Crave Design AB
Storgatan 73
852 33 Sundsvall
Org. nr. 559355-2291
Kika gärna i skräpposten i din mail, ibland hamnar orderbekräftelsen där. Om du fortfarande inte hittar din orderbekräftelse, vänligen kontakta oss på support@cravedesign.se så undersöker vi saken
Vänligen säkerställ att du skrivit in alla fem siffrorna i postnumret i en enda följd, utan mellanslag. Om inget leveransalternativ dyker upp då, vänligen kontakta oss för hjälp.
Ja vi levererar även internationellt med UPS.
Vänligen kontakta oss så snabbt som möjligt efter lagd order, så hjälper vi dig att makulera ifall det är möjligt.
Du har full rätt att byta till annan produkt eller ångra ditt köp inom 14 dagar.
Önskar du returnera en vara står du själv för returfrakten. Skicka paketet med en frakttjänst som går direkt till vår företagsadress, förslagsvis Postnord. Varan ska vara oanvänd och returneras i originalförpackning med eventuella originalhandlingar samt dina kunduppgifter. Efter att vi har mottagit och kontrollerat varan så vi sätter in pengar på ditt konto inom 30 dagar.
Vi förbehåller oss rätten att vid en eventuell retur av vara att göra ett värdeminskningsavdrag om varans skick har förändrats i sådan utsträckning att den inte längre går att sälja till en annan kund utan att göra ett avdrag på försäljningspriset. Går fakturatiden ut innan vi har hanterat din retur så går du in på Klarna.se eller via appen och bestrider fakturan själv.
Varor som återsändes till ombud, mot postförskott eller efterkrav utlöses ej av oss!
Gör så här:
Skicka det till:
Sinia i Nybro AB
Att: Crave Design
Emmabodavägen 9
382 45 Nybro
Vi står självklart för returfrakt och frakt av ny vara vid fabrikationsfel eller om du har fått fel vara. Kontakta då vår kundservice på support@cravedesign.se så hjälper vi dig.
Om du önskar byta din vara, behöver du göra en retur och sedan lägga en ny order via hemsidan.
Kontrollera alltid paketet medan du är kvar på utlämningsstället, ser du en uppenbar skada på kartongen så öppna paketet när du är kvar på utlämningsstället. Personalen där anmäler att kartongen är skadad osv. Sen tar du kontakt med oss via mejl support@cravedesign.se
OBS! En reklamation ska vara anmäld till oss senast tre dagar från att du har hämtat ut din vara. Uppge ditt ordernr i mejlet. Om du inte upptäcker skadan förrän du kommer hem så tar du kontakt med oss då. Vi vill alltid se fotografi på både skadad vara och emballage. Vi står naturligtvis för eventuell returfrakt vid reklamationer. Sen skickar vi en ny vara till dig eller ger dig pengarna tillbaka.
Just nu kan du köpa alla färger av WALLi för endast 349:-
Dessutom får du en väggplatta på köpet 🌟